facebook

end of semester frat/sorority rankings

by: real

FRATS:
Sig Pi (ΣΠ)
Κap Sig (KΣ)
Pi Kapp (ΠΚΦ)
Phi Tau (ΦΚΤ)
Pike (ΠΚΑ)
Theta Chi (ΘΧ)
Delta Chi (ΔΧ)
Zeta Beta Tau (ZBT)
Phi Psi (ΦΚΨ)
FIJI (ΦΓΔ)
Tau Kappa Epsilon (TKE)


sororityS:
Alpha Phi (AΦ)
Delta Zeta (ΔΖ)
Gamma Phi Beta (ΓΦΒ)
Delta Gamma (ΔΓ)
Sigma Kappa (ΣΚ)
Zeta Tau Alpha (ZTA)
Tri-Delta (ΔΔΔ)
Alpha Omicron Pi (AΟΠ)

Posted By: real
Post Reply Report
Page 1 of 1
#1  by: Lol   
#1    

Pike should be below Delta Chi, they haven’t been relevant at all and their rush chair did a terrible job this semester, not to mention half of Pikes go to LBCC

By: Lol
#2  by: tier   
#2    

^^ agreed pike should be below theta chi at least, also should’ve thrown this into tiers because there’s such a drop off after the top 4 frats and top 2/3 sororitys

By: tier
by: WhaaaDec 6, 2019 12:15:30 PM

Nah bro trust, Dchi outranks Pike, they actually been more relevant and did miles better than Pike at rush props to Dchi. Pikes are nobody now

By: Whaaa
Report
#3  by: trueee   
#3    

frats should be:
Sig Pi
Pi Kapp
Kap Sig
Phi Tau
Theta
Dchi
Pike
ZBT
.... rest

By: trueee
by: UmmDec 7, 2019 4:15:50 PM

Put Kap Sig below phi tau, phi tau did miles better than them and take ZBT off, no one knows who they are. Hate to say it, but Kap Sig really fell off this semester

By: Umm
Report
by: Phi Who?Dec 7, 2019 4:23:38 PM

Every one below Kappa Sigma is irrelevant lololol stop trying so hard you nobody goobers

By: Phi Who?
Report
by: Truth hurtsDec 7, 2019 4:29:24 PM

Huge drop off after kappa sigma. They aren’t even real fraternities tbh it’s embarrassing

By: Truth hurts
Report
by: “Phi Who”Dec 8, 2019 6:23:04 AM

From your nickname ur obvi a phi tau hater lmao
It’s kinda funny how nobody else throws a party when there’s a phi tau party, it’s just the tea bee-ahch

By: “Phi Who”
Report

Post Reply

Before you type:  Remember, do not post names, initials, or any derogetory content.

Nickname:
Message:

POPULAR ON GREEKRANK

Didn't find your school?Request for your school to be featured on GreekRank.